Turinio valdymo sistema

Prisijungimas partneriams
Jūsų slaptažodis

Dirbame su:










Produktų katalogas




Prekių kataloge įmonė, užsiimanti elektronine komercija, turi galimybę pateikti vartotojams savo produkcijos, paslaugų asortimentą. Visų prekių, paslaugų detalūs aprašymai, specifikacijos, kainos ir t.t. valdomos prekių katalogo modulio pagalba.
Prekių katalogas jums leis:
  • sukurti įvairaus gylio prekių katalogus;
  • kataloge kiekvienai prekei suteikti statusą "matoma / paslėpta" (ypač naudinga, kai sandėlyje nėra pačios prekės, tačiau tikimasi kad ateityje ji vėl atsiras);
  • kataloge visoms esančioms prekėms suteikti kelis statusus (pvz. "akcijinė prekė", "ypatinga prekė", "prekė kuriai taikoma nuolaida" ir pan.;
  • kiekvienai naujai į sistema įdėtai prekei automatiškai priskirti "naujos prekės" statusą (galiojimo laikotarpį nustato parduotuvės administratorius);
  • kiekvienai prekių grupei sukurti specifinius šablonus ir pateikti iki 20 kiekvienos prekės charakteristikų (pvz.: prekių grupei "Televizoriai" galima sukurti specifinį šabloną, kuriame bus administruojami laukai "įstrižainė, ekrano tipas, spalva, svoris ir t.t.");
  • kiekvienos prekės aprašyme naudoti skirtingus informacijos pateikimo būdus (prekės nuotraukos, naudotojo instrukcijos (įvairių formatų bylos), vaizdo bei garso įrašai (yra bylos dydžio apribojimas), datos (pvz. pagaminimo metai), nuorodos ir t.t.);
  • naudoti galingus paieškos bei filtravimo mechanizmus.;
  • tarpusavyje palyginti prekes (vartotojas gali pasirinkti kelias prekes ir jas palyginti tarpusavyje);
  • valdyti pardavėjus (patys pardavėjai gali administruoti jiems skirtas katalogo grupes);
  • gauti užsakymų statistiką (administratoriai, pardavėjai gali peržiūrėti kokios prekės yra populiariausios kategorijose ir kiek jų yra parduota);
  • teikti kompleksinius pasiūlymus vartotojui (vartotojui yra galimybė rodyti suderinamas/rekomenduojamas prekes pagal jo jau pasirinktą prekę ar suteikti informaciją kokias dar prekes pirko kiti klientai pirkdami prekę kuri šiuo metu jį domina);
  • stebėti populiariausias prekes (populiariausių prekių sąrašai bei reitingai);
  • stebėti naujausios prekės (naujausių prekių sąrašai ir reitingai).
  • kurti prekių variantų grupes bei variantus, tai leidžia prekiauti kiekviena prekę skirtingomis spalvomis, dydžiais, ir pan.;
  • komentuoti kiekvieną prekę atskirai;
  • reitinguoti kiekvieną prekę atskirai.